L’Alumni Anna Garriga enceta el programa de professionals a l’aula de la FEC amb una xerrada sobre el màrqueting d’influencers i les xarxes socials.
Anna Garriga es va graduar en Comunicació Audiovisual a la UVic l’any 2016, però la seva trajectòria professional l’ha portada a especialitzar-se en comunicació corporativa i Relacions Públiques en comptes de gran consum. Actualment és responsable del departament de comunicació de Cunovesa Group i avui ha tornat a la FEC per parlar d’una de les tendències més utilitzades actualment: el màrqueting d’influencers i les xarxes socials.
Al llarg de la sessió, Anna Garriga ha explicat com es viu el tracte amb els influencers des de les empreses i com s’hi treballa: quins són els passos a seguir a l’hora d’escollir-los, què cal valorar per saber si encaixen amb la imatge de marca o la campanya a realitzar i com fer front a les dificultats que sorgeixen en una comunicació d’empresa cada vegada més centrada en les xarxes socials.
Així, Anna Garriga ha ofert una completa classe sobre el màrqueting d’influencers en els entorns digitals nadius com són les xarxes socials que cada vegada guanyen terreny a l’ara ja tradicional “televisió”. Amb tot, l’exalumna ha destacat que tot i que el seu camí professional ha estat més encarat al món corporatiu, els coneixements que va obtenir del grau són bàsics per desenvolupar la seva feina en un entorn marcat pel format audiovisual.
La sessió, divertida, propera i amb molt contingut, ha encetat el consolidat programa de professionals a l’aula de la Facultat d’Empresa i Comunicació del curs 2022-23.