Els alumnis de la UVic-UCC Adrià Soldevila i Sergi Escudero, juntament amb Sique Rodríguez, han estat gualardonats en els Premis Ramon Barnils, en la categoria de mitjans d’àmbit nacional, pel treball d’investigació i les informacions emeses el passat 17 de febrer al programa esportiu de la SER Catalunya, Què t’hi jugues? Al cap de poques setmanes, també van guanyar el premi Josep M. Planas, del Col·legi de Periodistes de Catalunya, també pel mateix treball.

Sergi Escudero (esquerra) i Adrià Soldevila (dreta) | Foto: Adrià Soldevila

Els ex estudiants de periodisme de la UVic-UCC Adrià Soldevila i Sergi Escudero, juntament amb Sique Rodríguez, han estat premiats, en la categoria de mitjans d’àmbit nacional, pel treball d’investigació i les informacions emeses el passat 17 de febrer al programa esportiu de la SER Catalunya, “Què t’hi jugues?”. En aquest programa, es van donar a conèixer els negocis del Club Blaugrana amb l’empresa I3 Ventures per tal de persuadir i crear opinions favorables cap a la junta directiva del club. Tot i que aquestes informacions ja es van donar a conèixer amb anterioritat en el programa “La llotja” de la mateixa cadena, dites informacions van agafar un fort impacte i, actualment, el cas està essent investigat per la justícia.

Al cap de poques setmanes, el mateix treball va guanyar el premi Josep M. Planas, també de periodisme d’investigació, que va convocar el Col·legi de Periodistes de Catalunya.

Adrià Soldevila ha publicat recentment “El partit més llarg“, un llibre on explica la manera com el FC Barcelona va gestionar la crisi política de l’1 d’Octubre i el partit contra el Las Palmas que hi havia al Camp Nou. En el darrer capítol del llibre, l’autor ja apunta a la crisi del “Barçagate”. En aquest llibre, Soldevila recull declaracions exclusives del vestidor, polítics, càrrecs directius i membres de la Junta.

Per altra banda, Sergi Escudero compta amb una novel·la: Abbie. Jordi Romero és un camioner retirat que decideix obrir un bar en les profunditats del barri de la Barceloneta per a passar de la millor manera possible l’última etapa de la seva vida. I es que a l’Abbie, un bar amb tocs dels anys 20, tot està permès.

Foto de portada: Èrika Garcia (SER Catalunya)