El curs 2024-25, la FEC afegirà una nova titulació a la seva actual oferta formativa. Es tracta del grau en Global Studies que formarà professionals per treballar en entorns multiculturals vinculats a organitzacions de perfil internacional.

El nou grau tindrà una durada de 4 anys i constarà de 240 ECTS. S’oferiran 40 places en modalitat presencial i s’impartirà íntegrament en anglès. La titulació permetrà, a més, aprendre xinès o francès. Segons la coordinadora del grau, Cristina Fernández “l’enfocament interdisciplinari i amb vocació de transformació social ha de fer possible establir col·laboracions amb institucions nacionals i internacionals, que tinguin presència a diversos països”.

La internacionalització és un dels punts forts del programa ja que la titulació inclou mobilitat internacional obligatòria ja sigui de caire acadèmic o com a pràctiques professionals en empreses o institucions. El degà de la Facultat, Josep Bugaya afirma que la nova titulació culmina la vocació internacionalitzadora de tots els estudis que s’imparteixen a la FEC “[el grau en Global Studies] completa el cercle en una facultat perquè els mons de l’empresa i de la comunicació interaccionin de manera positiva”.

Els estudiants que hi estiguin interessats s’hi podran inscriure a partir del curs que ve mitjançant el sistema de preinscripció pública.