Surt el l’últim número de la revista Obra Digital, corresponent a setembre 2017-gener de 2018.

Acaba de sortir a la llum l’últim número de la revista Obra Digital: Revista de Comunicación, corresponent a setembre 2017 i fins el gener de 2018.  Aquest és el número 13 de la revista, que compta amb el suport de la Facultat d’Empresa i Comunicació.

Nova publicació

La novetat que presenta la revista aquest semestre és la incorporació del DOI (Digital Object Identifier) en tots els seus articles. Reptes i oportunitats de les Relacions Públiques: formació, recerca i salut. Així és titula el nou número de la revista i se centra en els reptes i oportunitats que les Relacions Públiques què estan vivint en els nostres dies, especialment en l’àmbit sanitari, entès en sentit ampli, però també en el que refereix a la formació i la recerca de la disciplina dins .

En aquest nou monogràfic, Obra digital realitza un visionat teòric-pràctic sobre l’estat actual d’aquest àmbit, començant per la seva enmarcación terminològica, una anàlisi del paper que estan jugant en diferents entorns empresarials, institucionals i acadèmics i acabant amb diversos estudis de cas de referència nacional i internacional.

La revista

Obra Digital està editada conjuntament per la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya i la Universitat del Azuay. El contacte per aquesta revista a la  Facultat d’Empresa i Comunicació és la Dra. Ruth Contreras. La revista està indexada a Carhus Plus, l’Emerging Science Citation Index de la Web of Science (WOS) i altres bases de dades com ERIH PLUS (European Reference Index for the Humanities and Social Sciences) o Latindex.

Portada de l’edició 13 de la revista Obra Digital