La setmana passada, en el marc de la roda de premsa de presentació de les dades de matrícula del curs actual, la direcció de la universitat va aprofitar l’ocasió per explicar la naturalesa de Diversity. Ens en fem ressò pensant que ajudarà al lector a fer-se una idea general del propòsit d’aquest projecte, que és estratègic per a la UVic-UCC:

201511-rodapremsaLa Universitat ha iniciat un projecte de transformació digital que la situarà en el nou entorn tecnològic i social. Es tracta del projecte Diversity, una iniciativa que permetrà digitalitzar els serveis i adaptar tot el que la divulgació de les eines del món digital pot aportar a l’activitat d’educació superior. Es tracta d’un objectiu ampli, que consisteix en la transformació de l’organització: des d’accelerar l’ús de recursos digitals a la docència, fins a aplicar a la gestió diària els avenços de les eines digitals o innovar en les metodologies d’aprenentatge i gestió del coneixement.

Diversity, que prové d’un joc de paraules entre universitat i la diversitat que tenen els àmbits en els quals es treballa per assolir la plena transformació digital, s’està portant a terme amb l’assessorament de Javier Leiva, un consultor especialitzat en màrqueting digital, continguts on line i estratègia a internet.

El text s’ha extret de l’Apunt. Per a una explicació més detallada, visiteu la nostra pàgina d’informació.