#_LOCATIONMAP

Dia/Hora
Data - 03/07/2025
09.00 - 14.00

Categories No hi ha categories


Difusió

El taller pretén oferir estratègies per treballar amb tot l’alumnat, independentment de les seves característiques. La formació inclou una explicació sobre l’entorn i els factors que afavoreixen l’aprenentatge, així com la importància de la comunicació i dels sistemes alternatius per garantir-la.

Iolanda Poblet– Mestra d’Educació Especial i Postgrau en Educació i Expressió Psicomotriu a l’Etapa d’Educació Infantil (UVic).

Bet Gallach– Mestra d’Educació Especial (UVic) i Postgrau en Endarreriment Mental (UAB). Participant del Projecte FET i coautora dels llibres “Aprendre a llegir, materials de suport”.

Judit Vilagran– Mestra d’Educació Especial (UB), Llicenciada en Psicopedagogia (UVic) i Màster en Patologies del Llenguatge i la Parla (ISEP). Especialista en Comunicació Augm. i Altern. amb Tecnologia (UCLM).

Laura Padrós– Graduada en Logopèdia (UAB) i Postgrau en Comunicació Augmentativa i TIC (URL-Blanquerna).

Objectius

  • Conèixer els principals conceptes del treball sistemàtic.
  • Adquirir estratègies i conèixer recursos per a la introducció de la CA (Comunicació Augmentativa).
  • Descobrir en la pràctica com podem utilitzar els diferents recursos.

Continguts

  • Treball sistemàtic
    • Avaluació
    • Intervenció
  • Comunicació Augmentativa (CA) i SAAC
    • Conceptes clau
    • Pràctiques per introduir la CA
    • Disseny d’un plafó de comunicació (pràctica)

Calendari

Dijous, 3 de juliol de 2025

Destinataris

Docents d’infantil, primària, d’ed. especial, educadores d’EE i MALL.

Ubicació: CEEPSIR ESTEL C/Jaume I el Conqueridor, 19, 08500 Vic.

Inscriu-te!