Dia/Hora
Data - 03/07/2025
09.00 - 14.00
Categories No hi ha categories
El taller pretén oferir estratègies per treballar amb tot l’alumnat, independentment de les seves característiques. La formació inclou una explicació sobre l’entorn i els factors que afavoreixen l’aprenentatge, així com la importància de la comunicació i dels sistemes alternatius per garantir-la.
Iolanda Poblet– Mestra d’Educació Especial i Postgrau en Educació i Expressió Psicomotriu a l’Etapa d’Educació Infantil (UVic).
Bet Gallach– Mestra d’Educació Especial (UVic) i Postgrau en Endarreriment Mental (UAB). Participant del Projecte FET i coautora dels llibres “Aprendre a llegir, materials de suport”.
Judit Vilagran– Mestra d’Educació Especial (UB), Llicenciada en Psicopedagogia (UVic) i Màster en Patologies del Llenguatge i la Parla (ISEP). Especialista en Comunicació Augm. i Altern. amb Tecnologia (UCLM).
Laura Padrós– Graduada en Logopèdia (UAB) i Postgrau en Comunicació Augmentativa i TIC (URL-Blanquerna).
Objectius
- Conèixer els principals conceptes del treball sistemàtic.
- Adquirir estratègies i conèixer recursos per a la introducció de la CA (Comunicació Augmentativa).
- Descobrir en la pràctica com podem utilitzar els diferents recursos.
Continguts
- Treball sistemàtic
- Avaluació
- Intervenció
- Comunicació Augmentativa (CA) i SAAC
- Conceptes clau
- Pràctiques per introduir la CA
- Disseny d’un plafó de comunicació (pràctica)
Calendari
Dijous, 3 de juliol de 2025
Destinataris
Docents d’infantil, primària, d’ed. especial, educadores d’EE i MALL.
Ubicació: CEEPSIR ESTEL C/Jaume I el Conqueridor, 19, 08500 Vic.