CURS. Escola d’Estiu de Literatura Infantil i Juvenil. Jornades internacionals sobre Viure la Literatura: Paraula, ritme i bones històries

Publicat per 2 de juliol de 2019
Map Unavailable

Dia/Hora
Data - 02/07/2019 - 04/07/2019

Categories No hi ha categories

La Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya, en col·laboració amb l’Abadia de Montserrat, obre la desena Escola d’Estiu sobre Literatura Infantil i Juvenil adreçada a persones que, des de l’àmbit de l’ensenyament, la biblioteca infantil, la recerca o la motivació personal, tinguin interès en l’aprofundiment d’aquest tema. Aquesta desena edició se centrarà en la Viure la Literatura: paraula, ritme i bones històries, tema que ens permet reflexionar sobre el valor de la vivència literària durant la infància o la joventut i sobre alguns dels elements que fan possible una experiència literària de qualitat en diferents contextos (social, cultural, educatiu, etc).

Data: 3, 4 i 5 de juliol de 2019

Durada: 30 hores