Vídeo del Webinar “Serveis Socials i ús de les eines digitals” de les Jornades R+D+I Tic Salut i Social

with No hi ha comentaris

En motiu del 10è aniversari de les Jornades R+D+I TIC Salut i Social a Vic i en el context de la situació actual, enguany han preparat un programa de webinars distribuïts en quatre sessions de tarda que comptaran amb la participació de ponents experts.

Aquesta tercera sessió, celebrada el passat 14 d’octubre, va girar entorn als “Serveis Socials i ús de les eines digitals”

Ponents:

Sra. Marta Fabà, Responsable del Gabinet de la Gerència de l’Institut Municipal de Serveis Socials a l’Ajuntament de Barcelona.
Sra. Maria Sureda Varela, Research Manager i Coordinadora del Programa ESADE-PwC de Lideratge Social a l’Institut d’Innovació Social d’ESADE.

Moderadors:

Sr. Carles Julbe Norte, Gestor de solucions de l’Àrea TIC del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
Sr. Manu Vidal-Ribas, Director executiu Càtedra Serveis Socials (UVIC-UCC)