Tres projectes del grup de recerca M3O reben una beca del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya

with No hi ha comentaris

El Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya ha concedit una beca, en la convocatòria 2019 d’ajuts a la investigació, a tres projectes del grup de recerca M3O de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC). En aquesta edició es van presentar un total de 26 projectes i només 5 han rebut un ajut econòmic. Amb una aportació econòmica total de 21.808,71 euros, els tres projectes del grup de recerca M3O que han estat becats són: “Comportament sedentari i incontinència urinària en residencies geriàtriques d’Osona (Barcelona): l’estudi OsoNaH”, que té com a investigador principal Javier Jerez; “Creación y validación de un protocolo de ejercicios dual task, para la mejora del equilibrio y velocidad de la marcha en el adulto mayor”, liderat per Luz Adriana Varela; i “La influència dels factors psicosocials postoperatoris en la recuperació després d’una artroplàstia de genoll: estudi observacional prospectiu”, amb Marc Terradas com a investigador principal.

Llegir més