Sistemes d’informació i gestió de serveis socials: una mirada cap al futur

with No hi ha comentaris

Quines aplicacions TIC gestionen els serveis socials de Catalunya? Potencien la integració del sistema? Els ens locals, quines estratègies TIC fan servir davant els reptes de futur? Quines són les potencialitats i limitacions de les principals aplicacions de gestió? Quin és el balanç del sistema d’informació social liderat des del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies? Com es gestiona la informació i per a què? És possible integrar les dades de salut i socials? Què ens aporta? Què ho dificulta? Quina importància té la interoperabilitat per a un model d’atenció centrada en la persona? Quin és el futur TIC en la gestió dels serveis socials de Catalunya?

La Càtedra de Serveis Socials de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, amb el suport del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, organitza el proper 25 de novembre a les 10h , una taula rodona i debat per tractar aquestes i altres qüestions al voltant dels sistemes d’informació i la gestió dels serveis socials. És una oportunitat única per descobrir les intencions i preocupacions de futur de les diferents administracions responsables de gestionar els serveis socials, així com d’aportar solucions des de l’expertesa de cadascú. A la taula rodona la seguirà una sessió oberta de debat.

Al següent enllaç trobareu el programa de la taula rodona :Informació i gestió de serveis socials

Les persones interessades en assistir-hi cal que s’inscriguin al següent formulari