Secretari/ària de Direcció: Nova Oportunitat Professional a l’IRIS-CC

Secretari/ària de Direcció: Nova Oportunitat Professional a l’IRIS-CC

with No hi ha comentaris

IRIS-CC obre un procés de selecció per incorporar un/a Secretari/ària de Direcció i Suport a la Gestió, una figura clau per donar suport a la direcció i contribuir a la gestió eficient de la Fundació.

L’Institut de Recerca i Innovació en Ciències de la Vida i la Salut a la Catalunya Central (IRIS-CC) és una entitat capdavantera en la generació de coneixement científic i innovació, amb una clara vocació de millorar la qualitat de vida de les persones i fomentar el desenvolupament territorial. Recentment, ha obtingut el segell ‘HR Excellence in Research’, un reconeixement de la Comissió Europea que avala la qualitat de la seva política de recursos humans.

Descripció del lloc de treball

El/la Secretari/ària de Direcció tindrà un rol essencial en la coordinació de tasques administratives i suport a l’equip directiu, en un entorn dinàmic i exigent. Entre les seves funcions principals destaquen:

  • Gestió d’agendes i planificació d’activitats de l’equip directiu.
  • Preparació i redacció d’actes de reunions.
  • Gestió de correu electrònic i atenció telefònica.
  • Organització de viatges i mobilitat de l’equip.
  • Elaboració d’informes, presentacions i actualització de continguts web i xarxes socials.
  • Coordinació i organització d’actes institucionals.
  • Suport en la gestió de projectes i tasques administratives.

Requisits

Per optar a aquesta posició, els/les candidats/es han de complir amb els següents requisits mínims:

  • Formació mínima de Cicle Formatiu de Grau Mig.
  • Experiència d’almenys 3 anys en tasques similars.
  • Alt nivell de redacció i domini avançat del paquet Office.
  • Coneixement de plataformes de treball a distància.
  • Nivell avançat de català i castellà.

Es valorarà positivament:

  • Coneixement d’anglès.
  • Experiència en sectors afins (recerca, salut, transferència de coneixement).
  • Titulació universitària i experiència en gestió de projectes o recursos humans.
  • Familiaritat amb WordPress.

Perfil competencial

La persona seleccionada haurà de demostrar habilitats transversals com:

  • Proactivitat, polivalència i habilitats comunicatives.
  • Capacitat organitzativa i de resolució de problemes.
  • Confidencialitat i compromís amb l’organització.
  • Empatia i orientació a l’usuari.

Condicions laborals

  • Jornada: 37,5 hores setmanals.
  • Modalitat: Presencial, amb base a Vic (Carretera de Roda, 70, Can Baumann) i desplaçaments freqüents a institucions fundadores.
  • Taula salarial: Segons el conveni col·lectiu FUBalmes i categoria tècnica, en funció de l’experiència aportada.

Calendari del procés de selecció

  • Presentació de sol·licituds: Fins al 8 de desembre de 2024.
  • Avaluació i entrevistes: Del 9 al 20 de desembre de 2024.
  • Incorporació prevista: 7 de gener de 2025.

Com presentar la candidatura

Les persones interessades hauran d’enviar la següent documentació a info@iris-cc.cat, indicant la referència REF. SECRETARI/A:

  • Currículum Vitae actualitzat.
  • Carta de motivació detallant experiència i competències clau.
  • Còpia del títol de formació mínima requerida.

No deixis escapar l’oportunitat de formar part d’una institució que lidera la recerca i la innovació a la Catalunya Central i contribueix al benestar de la societat. Uneix-te a l’IRIS-CC com a Secretari/secretària de Direcció i ajuda’ns a construir un futur millor!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *