Jordi Amblàs, premi a l’Excel·lència Professional del Col·legi de Metges de Barcelona

with No hi ha comentaris

El coordinador grup de recerca en Cronicitat de la Catalunya Central (C3RG) i professor de la Facultat de Medicina, Jordi Amblàs, ha estat guardonat amb el Premi a l’Excel·lència Professional que anualment atorga el Col·legi de Metges de Barcelona (COMB). El lliurament del reconeixement va tenir lloc dijous passat, 21 de novembre, a les Drassanes de Barcelona, en el marc de l’acte commemoratiu del 125è aniversari de la fundació del COMB.

Jordi Amblàs és metge geriatre, doctor en Cures Pal·liatives per la UVic-UCC i adjunt de la Unitat Geriàtrica d’Aguts de l’Hospital Universitari de Vic – Hospital Universitari de la Santa Creu. També és coordinador de recerca de la càtedra de Cures Pal·liatives de la UVic-UCC i del mòdul sobre malalties avançades del màster en Atenció i Cures Pal·liatives que la UVic-UCC imparteix juntament amb la UAB i l’Institut Català d’Oncologia (ICO).

Llegir més