Jordi Amblàs engega les ‘Històries de l’avi Ton’, una sèrie de clips divulgatius sobre pacients geriàtrics amb necessitats complexes

with No hi ha comentaris

El grup de recerca en Cronicitat de la Catalunya Central (C3RGCat) ha posat en marxa les ‘Històries de l’avi Ton’, una sèrie de clips divulgatius que tenen per objectiu donar eines a professionals i estudiants per desenvolupar un model d’atenció eficaç en persones amb complexitat. Setmana rere setmana, en aquests vídeos s’anirà aprofundint en diversos aspectes que formen part del diagnòstic i tractament dels pacients amb necessitats d’atenció complexes en l’àmbit de la geriatria. La iniciativa la impulsa Jordi Amblàs, coordinador general del grup de recerca, director adjunt de la Càtedra de Cures Pal·liatives i professor de la Facultat de Medicina de la UVic-UCC.

Llegir més