Investigadors de la FCSB participen al projecte RENE, de millora de la formació sobre mobilització i transferència de pacients

with No hi ha comentaris

Sis professors i investigadors de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar participen en un projecte de recerca europeu per millorar l’educació i la formació dels futurs professionals sanitaris en matèria de seguretat laboral, i més en concret pel que fa a la mobilització i transferència dels pacients. El projecte, finançat amb la convocatòria 2019 Erasmus+, rep el nom de RENE (Renewing Ergonomic Education for Health Care Students in European HEIs) i tindrà una durada de tres anys.

Al projecte hi participen Montse Masó, Eduard Minobes, Judit Rusinyol, Emilia Chirveches, Montse Romero, Javier Jeréz i Mireia Datsira. Aquests dos últims van participar a la reunió de llançament del projecte, que a principis de novembre va reunir tots els socis a Finlàndia. En total hi participen vuit centres de sis països diferents (Espanya, Finlàndia, Eslovènia, Lituània, Estònia i Portugal).

Llegir més