Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Webinar Jornades R+D+I TIC Salut i Social “Transformació Digital en Atenció Hospitalària”

Dimecres, 7 octubre 2020 a les 16:00 - 17:30

En motiu del 10è aniversari de les Jornades R+D+I TIC Salut i Social a Vic i en el context de la situació actual, enguany hem preparat un programa de webinars distribuïts en quatre sessions de tarda que comptaran amb la participació de ponents experts.

Aquesta primera sessió girarà entorna la “Transformació Digital en Atenció Hospitalària”

Ponents:

Sr. Pere Guerrero. Cap de Sistemes d’Informació Althaia
Dra. Marta Serrallonga. Neuroradiologia – Referent de Qualitat. Servei de Diagnòstic per la Imatge. Consorci Hospitalari de Vic. PDI Facultat de Medicina UVIC-UCC
Moderadors:

Dr. Xavier Gironès. Director de Recerca i Innovació FUB UManresa UVIC-UCC
Dra. Núria Roger i Casals, Directora de Transferència de Coneixement. Consorci Hospitalari de Vic. Professora agregada Pneumologia Facultat de Medicina UVIC-UCC

Inscripcions obertes

Mostra els detalls