• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Teràpia assistida amb cavalls i gossos: aproximació des de la teràpia ocupacional

Diumenge, 2 octubre 2022 a les 15:30 - 18:30

terapia-assistida-cavalls-i-gossos-300x269Presentació i objectius
Introducció a la intervenció de la teràpia assistida amb animals utilitzant cavalls i gossos com a mitjà terapèutic, per fomentar la integració de persones amb diversitat funcional, millorar la seva qualitat de vida i autonomia a través de la interacció amb els animals i des de la perspectiva de la Teràpia Ocupacional en un medi natural, dotant de formació als professionals i futurs professionals en aquesta àrea.

Adreçat a
Professionals i estudiants de l’àmbit sanitari, educatiu i social.

Informació general
Preu: 95€
Lloc d’impartició: Presencial
Dates: 1 i 2 d’octubre de 2022
Horari: Dissabte de 15h a 20h. Diumenge de 9h a 14h
Durada: 10 h
Idioma: Català

Certificació:

Certificat d’assistència. Cal assistir al 80% de les sessions

*La situació sanitària actual arran de la COVID-19 pot comportar canvis i modificacions en el format de docència i en el calendari de sessions. És per aquest motiu que et demanem que estiguis atent a las diferents comunicacions que pots rebre a través dels canals de comunicació de la universitat i la Coordinació del programa.

Més informació i inscripcions