Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Programari The Grid 3. Nivell avançat

Dilluns, 13 novembre 2017 a les 9:30 - 14:30

Presentació i objectius
Grid 3  és un programa que permet convertir un ordinador en un comunicador dinàmic de símbols, text o mixte, per persones amb dificultats a la parla. Permet l’accés mitjançant pantalla tàctil, teclat, qualsevol tipus de ratolí – especialment els ratolins de cap o de mirada-, i commutadors d’una manera optimitzada.
Aquest curs pretén que el participant aprofundeixi les aplicacions que permet aquest programari, per això cal que tingui coneixements previs del mateix programari.

Els objectius són:

Conèixer les característiques de Grid 3 en el context dels productes de suport per a la comunicació.
Aprendre a utilitzar el Grid 3, a nivell avançat.

Repàs de les opcions bàsiques del Grid 3
Edició de quadrícules avançada i comandaments
Mode privat historial de xat, diccionaris i predicció
Apps accessibles i whatsapp
Control del mòbil
Edició remota i comptes
Accés: Consells per treballar amb accés amb la mirada
Idees i exemples per fomentar la comunicació i el llenguatge
Professorat
Maria Traid, mestra d’Educació Especial i logopeda amb experiència en la comunicació augmentativa i alternativa. Delegada de BJ Catalunya, Balears i Andorra.

Sessions teòriques i pràctiques.

Coordinació acadèmica
Mireia Datsira, CESS, SIRIUS Vic. UVic-UCC.

Destinat a
Professionals de l’àmbit socio sanitari i educatiu: terapeutes ocupacionals, logopedes, mestres, fisioterapeutes, infermers/es, treballadors socials, ortopedes, auxiliars, i estudiants.

Informació general
Preu: Curs subvencionat per l’Obra Social La Caixa. L’alumne haurà de fer efectius 5 € en concepte d’assegurança.
Lloc d’impartició: UVic. CESS , SIRIUS Vic. Sala Polivalent. C. Miquel Martí i Pol, 1. Vic.
Dates: 23 i 30 d’octubre i 6 i 13 de novembre de 2017
Durada: 20 hores
Horari: de 9:30 h a 14:30 h
Idioma: català