Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Primera Jornada Anual del Grup de Recerca en Cronicitat de la Catalunya Central (C3RG)

Dijous, 8 novembre 2018 a les 15:15 - 19:30

LogoC3RG

El Grup de Recerca en Cronicitat de la Catalunya Central (C3RG) és un grup de recerca emergent que compta amb una seixantena de membres i col·laboradors, i que ha estat reconegut de forma oficial recentment per l’AGAUR.

De naturalesa interdisciplinària -està format per metges, infermeres, treballadors socials, farmacèutics, terapeutes ocupacionals, metodòlegs, estadístics, economistes de la salut,…-  i de  caràcter  interinstitucional – inclou Atenció Primària (ICS i EBAs), Hospitals (Fundació Hospital de la Santa Creu de Vic i Consorci Hospitalari de Vic, Fundació Althaia i Fundació Sociosanitària de Manresa), Universitat de Vic i Fundació Universitària del Bages, així com professionals d’altres institucions catalanes i col·laboradors internacionals-, té com a objectiu principal el de trobar noves respostes als reptes que planteja la cronicitat al nostre entorn, focalitzant-nos específicament en 4 línies de recerca:

• Fragilitat inicial i prevenció de la discapacitat
  • Complexitat, fragilitat i cronicitat avançades
  • Prescripció centrada en la persona
  • Models territorials d’atenció a la cronicitat / Complexitat

Programa de la 1a Jornada anual del Grup de Recerca en Cronicitat de la Catalunya Central (C3RG)

Mostra els detalls

Data: