Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Presenten els resultats del projecte TEMPS, sobre l’impacte de la pandèmia en l’estudiantat dels graus de salut

Dilluns, 27 juny 2022 a les 10:30 - 12:30

Projecte TEMPSEn el marc de la taula rodona “L’impacte de la pandèmia de COVID-19 entre els estudiants de graus de ciències de la salut”,  es donaran a conèixer els resultats finals del projecte de recerca TEMPS, del grup de recerca M30 de la UVic-UCC. Es tracta d’una activitat divulgativa en la qual es parlarà dels efectes que ha tingut la pandèmia a l’hora d’escollir els graus universitaris dels àmbits sociosanitari i biomèdic, a partir d’un estudi observacional de tipus mixt en l’àmbit de l’Estat espanyol.

La benvinguda de la jornada comptarà amb l’assistència de Javier Jerez, investigador principal del projecte i coordinador del grup de recerca M3O; Marina Geli, directora general de la Fundació d’Estudis Superiors en Ciències de la Salut (FESS) i coordinadora del Centre d’Estudis Sanitaris i Socials (CESS), i Núria Terribas, directora de la Càtedra de Bioètica Fundació Grífols de la UVic-UCC.

L’acte estarà obert a tot el públic, però cal inscripció prèvia per confirmar assistència presencial o per obtenir l’enllaç de Zoom. El programa complet es pot consultar en aquest enllaç.

Jornada Temps

Recinte