• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Presentació internacional del llibre “Case Studies For Social Transformation Through Occupation” de ciència de l’ocupació

Dijous, 18 juny 2020 a les 15:30 - 17:00

El professor de teràpia ocupacional de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar el  Dr. Salvador Simó és un dels autors del llibre CASE STUDIES FOR SOCIAL TRANSFORMATION THROUGH OCCUPATION, al costat de Hanneke Van Bruggen, Claire Craig, Sarah Kantartzis, Debbie Rudman, Barbara Piskur, Nick pollard, i Sandra Schiller.

El llibre és producte del Think Tank ‘SOCIAL TRANSFORMATION THROUGH OCCUPATION”, grup finançat des de  European Network of Occupational Therapy in Higher Education, del que el Grau de Teràpia Ocupacional de la UVic-UCC és membre.

El llibre presenta diversos projectes de transformació social a partir de l’ocupació, incloent experiències d’Europa, Sud-àfrica i el Canadà. Des del grau de Teràpia Ocupacional de la FCSB i del Grup de Recerca del CESS Salut Mental i Innovació Social (GR SaMIS), coordinat pel Dr. Simó, es presenta la recerca acció Sentx100: Benestar i participació social a través de l’Art. En el mateix es presenten recerques sobre l’impacte que ha tingut en persones amb malaltia d’Alzheimer, activitats relacionades amb l’art desenvolupades en el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona i en a l’Auditori Nacional de Catalunya.

Imatge del grup de recercadors de la UVic-UCC al CCCB

El llançament es farà via zoom el 18 de juny a les 15.30 CET.

Meeting ID: 979 7431 9450

Password: OCCTRANS20

The e-book will be available following the event from the ENOTHE website (www.enothe.eu)

Mostra els detalls