• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Plataforma Cultural UEV, pel·lícula “Take Shelter”

Dimarts, 6 juny 2023 a les 20:00 - 22:00

En el marc de les activitats de la plataforma cultural de la UEV i en col·laboració amb Cineclub Vic, els professors Àngel Serra i Salvador Simó presentaran la pel·lícula: Take Shelter.

A través del gènere fantàstic, la pel·lícula explora els terrors latents de la societat contemporània a través d´un individu que veu a venir el perill, sense saber si és cert o irracional. Davant del dubte, Take Shelter qüestiona tot allò que considerem lògic i acceptable dins de la nostra realitat, perquè aquesta se´n pot anar en orris en qualsevol moment. Uns ingredients suggerents i un misteri que preval fins al final.

Entrades, per 1€,  al web de l’Espai ETC i introduir el cupó “cineclubuvic” al final del procés de la compra. Un cop a les instal·lacions, caldrà identificar-se amb la Targeta Universitària Intel·ligent (TUI).

Take Shelter  (EUA, 2011)

Presentació a càrrec del Dr. Àngel Serra, professor de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia, i del Dr. Salvador Simó, professor de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar

Organització: Cineclub Vic

Col·laboració: Càtedra de Salut Mental de la UVic-UCC. Fundació Althaia