• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Màster en intervenció en adolescents amb trastorns de conducta (1a edició)

Dilluns, 3 octubre 2022 a les 9:00 - 17:00

Màster Universitari UVICEl programa formatiu del Màster pretén dotar l’ alumne del coneixement teòric i pràctic integrats i aplicats a l’ experiència clínica diària, comprenent exhaustivament la interdisciplinarietat i complexitat del tractament dels Trastorns de Conducta.

l programa aprofundeix en l’ estudi d’ aquests trastorns des d’ un doble vessant: d’ una banda, a través de les classes docents, es dotarà l’ alumne del coneixement teòric i científic més actualitzat. Aquests aspectes es presentaran en tot moment vinculats a l’ aprenentatge de les destreses tècniques necessàries per al tractament d’ aquests trastorns.

De l’ altra, es persegueix capacitar l’ alumne a conèixer, comprendre i adquirir les habilitats necessàries per fer front a la realitat dels Trastorns de Conducta. El Màster incideix en la necessitat de conèixer el tractament interdisciplinari en el qual s’ inscriu el model de tractament.

Aquest màster té per objectiu dotar l’ alumne del coneixement teòric, tècnic i científic exhaustiu necessari per desenvolupar-se amb solvència en els diferents Trastorns de Conducta.

El màster es desenvoluparà amb una part pràctica en la qual l’ alumne s’ entrenarà en un entorn real en un dels nostres centres especialitzats en Trastorn de Conducta.

Per a això, el professorat d’aquest curs combina científics reconeguts en l’estudi d’aquestes patologies amb professionals de dilatada experiència en el tractament.

Els Directors del Màster són Àlex Dencàs (Coordinador Clínic de Trastorns de Conducta del Grup Ita) i el Dr. Pere Bonet

Durada: d’octubre a juny de 2023

Més informació i inscripcions