• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Màster en Intervenció en adolescents amb trastorns de conducta (1ª edició)

Divendres, 15 octubre 2021 a les 9:00 - 17:00

Descobreix el programa formatiu del Màster en Intervenció en Adolescents amb Trastorns de conducta

El programa formatiu del màster té com a objectiu proporcionar a l’estudiant els coneixements teòrics i pràctics integrats i aplicats a l’experiència clínica diària, entenent exhaustivament la interdisciplinarietat i complexitat del tractament dels Trastorns de conducta.
El programa aprofundeix en l’estudi d’aquests trastorns des d’un doble vessant: d’una banda,
a través de les classes docents, es proporcionarà a l’alumne els coneixements teòrics i científics més actualitzats. Aquests aspectes es presentaran en tot moment vinculats a l’aprenentatge de les habilitats tècniques necessàries per al tractament d’aquests trastorns.
D’altra banda, es pretén que l’alumne conegui, comprengui i adquireixi
les habilitats necessàries per afrontar la realitat dels Trastorns de Conducta. El Màster posa èmfasi en la necessitat de conèixer el tractament interdisciplinari en el qual està matriculat el model de tractament.

Destinataris:

Llicenciats o Graduats en: Psicologia, Medicina, Educació Social, Infermeria, Treball Social i Psicopedagogia que vulguin completar la seva formació o ampliar el seu perfil professional. .

Horari i durada:

El període lectiu va d’octubre de 2021 a juny de 2022.
El Màster es desenvoluparà presencialment i síncron en línia.
Formació pràctica en entorn real al Centre Ita amb casos reals.

Sol·licitud d’informació:

Contacte telefònic: 93 199 84
115 (Àlex Dencàs) Per correu electrònic a: adencas@itasaludmental.com

Més infornació del Màster en Intervenció en Adolescents amb Trastorns de conducta