Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

IV Congrés de l’Acció Social. Inclusió.cat

Divendres, 9 juny 2023 a les 8:30 - 14:00

Inclusió.cat

Què és Inclusió.cat?

El Congrés de l’Acció Social – Inclusió.cat és un esdeveniment adreçat a tots els agents del Sistema Català de Serveis Socials que, sumant-se a altres congressos del sector, vol incentivar la creació de coneixement basat en l’evidència, per enfortir les disciplines acadèmiques i professionals en l’àmbit dels serveis socials.

El Congrés l’organitzen el Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya i la Càtedra de Serveis Socials de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya.

Tema del Congrés: Serveis socials, transversalitat i inclusió social

Més informació i inscripcions

8:30h Acreditacions

09:30h SESSIONS PARAL·LELES 3