Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Escola d’Estiu del Voluntariat

Dijous, 7 juliol 2022 a les 9:45 - 18:00

Escola Estiu Voluntariat

La 23a edició de l’Escola d’estiu del voluntariat és un projecte de la Direcció General d’Acció Cívica i Comunitària (DGACC) que ofereix activitats formatives gratuïtes per a persones voluntàriescoordinadors i coordinadores de voluntariat i responsables d’entitats.

Enguany l’Escola recupera el format presencial i tindrà lloc el proper 7 de juliol a la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya. Constarà de tres tallers simultanis en horari de matí i tarda.

L’Escola va néixer l’any 1996 per esdevenir un espai de trobada anual on els alumnes tenien l’oportunitat de fer aquella formació que durant l’any no havien pogut realitzar. El format de l’Escola ha canviat per adaptar-se a la demanda de l’àmbit associatiu i del voluntariat.

Així mateix, per tal de decidir les formacions concretes que han de formar part del programa de l’Escola, cada any s’inicia un procés participatiu en què es pregunta quines són les temàtiques d’interès a les persones voluntàries i les entitats.

L’Escola d’estiu del voluntariat és un projecte de la Direcció General d’Acció Cívica i Comunitària (DGACC) que ofereix activitats formatives gratuïtes per a persones voluntàries, coordinadors i coordinadores de voluntariat i responsables d’entitats.

L’objectiu és oferir l’oportunitat de participar en un espai formatiu únic a Catalunya i fomentar l’intercanvi d’experiències entre les persones voluntàries i les entitats. Els assistents tenen l’oportunitat d’afegir en el seu currículum formacions impartides per entitats especialitzades i persones expertes i reconegudes en el sector associatiu.

Mostra els detalls

Data: