Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Eines d’Avaluació i Programes d’Intervenció Basats en l’ocupació

Divendres, 19 octubre 2018 a les 15:30 - 19:30

Presentació i objectius
Les ciències de l’ocupació són la base de la professió en teràpia ocupacional. El seu objectiu és dotar als professionals d’eines dins del camp clínic basades en l’ocupació. Ja fa anys que varis països del món, en especial Suècia i Estats Units estan generant evidència científica pel creixement de la professió. Per un cantó, estan desenvolupant eines d’avaluació confiables i validades basades en l’ocupació i per l’altre, programes d’intervenció per diferents poblacions (gent gran, persones amb malaltia mental, persones amb dolor crònic…) que apoderen als participants a través de la reflexió sobre la pròpia ocupació. Cal destacar que els resultats de la recerca sobre l’aplicació d’aquests programes d’intervenció mostren la millora d’indicadors de salut i benestar.

Dirigit a
Terapeutes ocupacionals, estudiants de 4art i 3er curs de Teràpia Ocupacional, i altres professionals sociosanitaris que puguin estar interessats en conèixer el tema.

Informació general
Preu: 5 €. Seminari subvencionat per Obra Social “La Caixa” amb la col·laboració del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya. Places limitades. Cal formalizar la matrícula.
Lloc de realització: Universitat de Vic, Campus de Miramarges. SIRIUS VIC. C. Martí i Pol, 1. 08500 Vic
Durada: 4 hores
Data: divendres 19 d’ octubre de 2018
Horari: de 15:30 a 19.30 h
Certificació:
– Certificat d’assistència. Cal assistir al 80% de les sessions.

Més informació i inscripcions

Recinte

Centre d’Estudis Sanitaris i Socials (CESS)
C/Miquel Martí i Pol, 1