Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Conferència online “Per una Teràpia Ocupacional transformadora: del dit al fet”

Dimecres, 24 juny 2020 a les 15:00 - 17:00

Salvador SimóEl professor Salvador Simó impartirà la conferència a través de la plataforma zoom “Per una Teràpia Ocupacional transformadora: del dit al fet”, en el marc de la Ciència de l’ Ocupació.

El Dr. Simó, ha estat convidat per la Càtedra d’Ecologia i Salut Pública de la Universitat Catòlica de Córdoba a l’Argentina. Durant la conferència,  exposarà els projectes de recerca i acció que està coliderant a nivell internacional per la creació de comunitats més saludables, inclusives i sostenibles.

El Dr. Simó, és professor del grau de Teràpia Ocupacional de la Facultat de Ciències de Salut i el Benestar de la UVIC-UCC i també és el coordinador del grup de recerca en Salut Mental i Innovació Social (GRSaMIS) i director adjunt de la Càtedra de Salut Mental de la UVIC-UCC.

Inscripcions a la conferència

Mostra els detalls