• Aquest esdeveniment ja ha passat.

DIXIT Vic organitza la conferència virtual “Com viuen l’escola els infants de CRAE i com estan vivint la pandèmia”

Divendres, 7 maig 2021 a les 10:00 - 11:30

conferència CRAEDIXIT Vic Centre de Documentació de Serveis Socials retransmetrà en directe per internet el 7 de maig la conferència “Com viuen l’escola els infants de CRAE i com estan vivint la pandèmia”. La xerrada anirà a càrrec de les investigadores socials Carme Montserrat i Marta Garcia Molsosa i comptarà amb la presentació de Magdalena Sanz, tècnica de l’Àrea de centres de Barcelona Comarques i Metropolitana de la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAIA) del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

Més informació i inscripcions

Mostra els detalls