• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Adaptació Funcional de l’ Habitatge: Actualització de Normativa i Exemples de Solucions 3ª Edició

Dissabte, 19 octubre 2019 a les 9:00 - 14:00

Presentació i Objectius
L’adequació de l’entorn domiciliari per tal de facilitar la vida diària tenint en compte les condicions diverses de les persones i de l’entorn on viuen és un dels reptes que es troben els i les professionals que treballen en l’àmbit domiciliari, especialment els i les terapeutes ocupacionals  en l’exercici de les seves funcions.
Per a l’adequació del’habitatge cal considerar la persona, l’entorn i les activitats que desitja portar a terme. Aquesta anàlisi implica conèixer les eines necessàries per fer una valoració: interpretació d’ un plànol, coneixement de les normatives d’aplicació, i les  principals opcions per oferir una resposta adequada a cada situació.

Els objectius són:

Actualitzar els coneixements sobre el marc normatiu i legal en matèria d’accessibilitat.
Reflexionar sobre les barreres a l’habitatge i conèixer solucions pels diferents espais.
Proporcionar eines als professionals implicats en l’adaptació de l’entorn i de l’habitatge per tal de donar solucions adequades a les possibles barreres.
Dirigit a
Terapeutes ocupacionals i estudiants de Teràpia Ocupacional d’ultims cursos.
Professionals de l’àmbit de l’arquitectura i el disseny (arquitectes, arquitectes tècnics) que intervenen en l’adaptació de l’habitatge i que poden ampliar els seus coneixements des de la mirada de la diversitat funcional i el treball conjunt amb altres professionals.
Informació general
Preu: 5 €. Curs subvencionat per Obra Social “La Caixa” amb la col·laboració del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya. Places limitades. Cal formalitzar la matrícula
Lloc de realització: Universitat de Vic, Campus de Miramarges. SIRIUS VIC. C. Martí i Pol, 1. 08500 Vic
Durada: 8 hores
Dates: dissabtes 5 i 19 d’octubre de 2019
Horari: de 9h a 14 h
Certificació:
– Certificat d’assistència. Cal assistir al 80% de les sessions.

Més informació i inscripcions

Recinte

Centre d’Estudis Sanitaris i Socials (CESS)
C/Miquel Martí i Pol, 1