Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Actualització sobre la Infecció pel VIH (ONLINE)

Dilluns, 28 setembre 2020 a les 14:45 - 18:15

Actualització sobre la Infecció pel VIHPresentació

En els darrers anys la realitat de l’atenció als pacients infectats pel VIH ha canviat substancialment. De la necessitat en els inicis de l’epidèmia d’atendre l’alt grau d’hospitalització dels pacients i d’atenció sociosanitària en el vessant pal·liatiu, s’ha passat a una infecció crònica. Aquest canvi ha implicat la necessitat d’una atenció sanitària més ambulatòria i descentralitzada, però també integral. Aquest fet ha obligat al personal sanitari no especialitzat en la infecció no només a ser actors en l’educació sanitària, en la detecció de conductes de risc d’infecció i en el cribratge de possibles infeccions des de la consulta, sinó també a haver-se d’involucrar en el seguiment clínic i en la millora de l’adhesió al tractament dels pacients infectats.

Aquesta jornada pretén oferir una visió global de l’estat de la infecció pel VIH així com d’altres infeccions molt presents en el panorama actual (VPH i SARS-CoV-2) i sobretot facilitar l’accés a la informació més actual i rellevant per part de tots els professionals sanitaris implicats en l’atenció dels pacients que pateixen aquestes infeccions. De la mateixa manera, pretén informar i sensibilitzar sobre les noves opcions efectives de prevenció i de tractament de la infecció pel VIH i sobre les estratègies de tractament que estan actualment en fase de desenvolupament.

Adreçat a

Professionals de l’àmbit de la salut, estudiants de medicina, infermeria i biociències.

Informació general

Jornada subvencionada