• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Activitat Física i Esport Adaptat (2ª Edició ONLINE)

Divendres, 13 novembre 2020 a les 16:00 - 19:00

Presentació i Objectius
Aquest curs pretén dotar a l’alumne dels coneixements bàsics teòrics de l’activitat física i l’esport adaptat.

Objectius:

Adquirir el coneixement de diferents conceptes com: dèficit, discapacitat, diversitat funcional, esport adaptat, inclusió.
Conèixer la història de l’esport adaptat.
Conèixer els beneficis de l’activitat física i l’esport adaptat.
Desenvolupar sentit crític en vers la utilització de les diferents eines que es poden utilitzar per a una pràctica esportiva adaptada.
Adquirir habilitats teòriques i pràctiques per al disseny d’activitats físiques i esportives amb persones amb discapacitat.
Conèixer les principals disciplines esportives a nivell de competició que es practiquen al nostre país.
Adreçat a
Estudiants i professionals de ciències de l’activitat física i l’esport, fisioteràpia, teràpia ocupacional o magisteri.
Entrenadors i/o monitors d’activitat física o disciplines esportives.

Informació general
Preu: 5 € Taller subvencionat per Obra Social “La Caixa”, amb la col·laboració del Departament de Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya. Cal formalitzar la matrícula.
Lloc d’impartició: ONLINE
Dates: 13 i 14 de novembre de 2020
Durada: 12 h
Horari: divendres de 16 a 21 h i dissabte de 9.30 a 14 h i 15 a 19.30h