El Dr. Salvador Simó publica un article amb recercadors de la Sorbona i de la Universitat Laval.

with No hi ha comentaris

El Dr. Salvador Simó, professor de la FCSB i Codirector de la Càtedra de Salut Mental, ha publicat aquest mes de febrer, conjuntament amb recercadors de la Sorbona  i de la Universitat Laval del Canadà, l’article “Building occupational therapy practice ecological based occupations and ecosystem sustainability: exploring the concept of eco-occupation to support intergenerational occupational justice al World Federation of Occupational Therapists Journal”.
A l’article, el Dr. Simó,  parteix dels seus projectes de recerca-acció per reflexionar amb la resta de recercadors sobre el desenvolupament de projectes que tinguin un impacte social i ecològic, al mateix temps, com a estratègia per confrontar els problemes ecològics i d’inquietat extrema que confronta la Humanitat, en consonància als objectius marcats per l’ agenda 2030 de Nacions Unides.
Així, en el marc del Grup de recerca de Salut Mental i Innovació Social (SaMIS), el Dr. Simó, ha liderat projectes de recerca-acció que integren el treball amb persones en situació d’exclusió social amb el desenvolupament de projectes de paisatgisme i de recuperació d’espais naturals, com els projectes de reforestació al Parc Natural del Montseny o a espais naturals de gran valor ecològic a Osona, en col·laboració amb el CERM de la UVic-UCC.