DIXIT Vic organitza la conferència virtual “Bullying’ i ‘ciberbullying’: què hi podem fer com a societat per a la seva prevenció?”

with No hi ha comentaris

El dijous 18 de juny, DIXIT Vic organitza una conferència virtual que té per objectiu aportar eines per reforçar el paper de les famílies i els professionals dels centres educatius en la prevenció, detecció i actuació davant els diversos tipus d’assetjament escolar i afavorir la resolució positiva de conflictes.

La conferència “Bullying i ciberbullying: què hi podem fer com a societat per a la seva prevenció?” anirà a càrrec Jordi Collell i Carme Escudé. Tots dos són mestres i psicòlegs i tenen un màster en Psicopatologia Infantojuvenil per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). A més, són membres de l’Observatoire International de la Violence à l’École i formen part dels equips d’assessorament psicopedagògic del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

Més informació i inscripcions