Apostes esportives «on-line»: nova ludopatia?

with No hi ha comentaris
 

En el passat clàssic entre Barça i Reial Madrid vaig constatar com la publicitat d’apostes on-line de futbol ha desplaçat, en els canals de pagament, a la de cotxes, telefonia, cerveses i perfums. Fins a sis anuncis d’empreses d’aquest sector varen precedir al partit en l’hora que milions de persones estàvem davant la pantalla. Imatges dels jugadors mundialment més seguits com a reclam.

Només en 5 anys les empreses d’apostes esportives, especialment futbol, han omplert de patrocini i publicitat als grans equips i partits de ressonància mundial.

Segons dades publicades oficials a Espanya la penetració del joc on-line ha crescut des del 2011 al 2015 un 30%; d’aquests, ja la meitat, són apostes esportives amb més de dos milions de persones actives. L’any 2011 es regulà aquest joc on-line a Espanya, a través de la Llei 13/2011, de 27 de maig, de regulació del joc, creant un Observatori de seguiment.

«L’exponencial creixement de les apostes en línia ens obliguen a prevenir aquesta addicció, a fer diagnòstic dels factors de risc i precoç del joc problemàtic i del patològic»

Accés a l’article complet de Marina Geli, sobre Apostes esportives on-line publicat a Nació Digital

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *