Els dies 29 i 30 de novembre es celebrarà a la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya la trobada anual del grup de treball d’igualtat de la Xarxa Vives d’Universitats.

L’objectiu general d’aquesta trobada és debatre les iniciatives més adients per millorar la situació de desigualtat entre homes i dones a les universitats de la Xarxa Vives. El punt de partida serà la posada en comú del primer informe conjunt sobre el biaix de gènere en els processos de reclutament, retenció i promoció a les universitats. La trobada inclourà també el debat i la reflexió a partir d’aportacions d’expertes en relació als mecanismes de discriminació per raó de gènere presents a les universitats.

Lloc: Sala Segimon Serrallonga (Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya) . C/Perot Rocaguinarda, 17. Vic

Podeu trobar el programa de les jornades aquí