La “U-Ludoteca, espai de suport laboral”, adreçat a les treballadores i treballadors de la Universitat com a servei de suport a la conciliació familiar i laboral, començarà de funcionar el dimarts 25 de juny i fins al 12 de juliol, i del 2 fins al 10 de setembre, de 9h a 13h del matí. Es pot demanar per hores, de manera puntual, o per períodes, quan aparegui la necessitat de conciliació. Per poder disposar d’aquest servei de cura caldrà sol·licitar-lo amb una setmana d’antelació a través del campus virtual “ULudoteca – Sol·licitud d’ús del servei“. Després caldrà especificar els dies exactes que es vol utilitzar complimentant la sol·licitud “ULudoteca – Sol·licitud de servei setmanal” (formulari de sol·licitud a URespon).

U-Ludoteca és un espai educatiu i lúdic per als fills i filles (entre 4 i 12 anys) tant de PDI com de PAS, durant els períodes lectius dels mesos d’estiu, que té per objectiu facilitar la conciliació en moments puntuals durant aquestes dates. El servei es prestarà en les mateixes instal·lacions de la UVic a través de personal qualificat per dur-lo a terme.

Aquesta iniciativa és la que va rebre més suports de la comunitat universitària d’entre els projectes que es van presentar a la convocatòria d’ajut a iniciatives per a la igualtat de gènere. Això va ser possible gràcies a l’acord de destinar-hi els fons obtinguts pels imports no abonats en nòmina de les persones que es van adherir a la vaga del 8 de març de 2018.