La Unitat d’Igualtat de la UVic-UCC s’ha unit a la històrica jornada de reivindicació feminista del passat 8 de març celebrant la taula rodona titulada ‘Discriminació de gènere en l’esport de competició’. Com cada any, la Unitat d’Igualtat organitza una activitat pensada especialment en algun dels ensenyaments que s’imparteixen a la UVic-UCC, i enguany l’acció ha estat dirigida i pensada per a l’alumnat i professorat del grau de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport (CAFE) de la FETCH, que presenten una gran descompensació entre nois i noies que la cursen (85%-15%).

La taula rodona ha estat moderada per la Dra. Montse Martin del grau de CAFE i les convidades han estat Natasha Lee (Capitana del Club Patí Voltregà), Ana Ecube (Directora esportiva del CE Sant Jordi), Meritxell Calduch (Atleta especialitzada en curses de fons), Andrea de la Torre (Capitana del KH7 BM Granollers), Mercè Pérez Quintana (Presidenta del club de rugby Barcelona Universitari Club, BUC) i Georgina Gabarró (Atleta especialitzada en curses de muntanya i estudiant del grau de CAFE a la UVic-UCC). Les intervencions de les participants han estat de gran nivell i han posat de manifest el camí que encara hi ha per recórrer per assolir l’equitat de gènere en el món de l’esport de competició.