El Centre d’Estudis Interdisciplinaris de Gènere (CEIG) de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) i l’Institut Català de les Dones han anunciat la convocatòria del X Premi Francesca Bartrina al Millor Treball de Final de Grau (TFG) en Estudis de Gènere de la UVic-UCC.

Aquest premi, dotat amb 1.000€ bruts, té com a objectiu reconèixer i incentivar la excel·lència en els treballs de final de grau relacionats amb els estudis de gènere, de qualsevol disciplina acadèmica i elaborats en qualsevol centre de la UVic-UCC.

Els estudiants interessats en participar han de tenir presentat el seu TFG durant el curs lectiu 2023/2024 i haver obtingut una nota mínima d’excel·lent (9). En el cas dels treballs col·lectius, el premi es repartirà entre totes les persones autores del TFG.

Els treballs han de relacionar-se amb els estudis de gènere i fer un ús no sexista dels llenguatges. Per garantir l’anonimat, en les presentacions dels treballs no ha de constar el nom de l’autor/a o autors/res, del director/a, del centre ni cap informació que permeti deduir-ne l’autoria.

El termini d’entrega dels treballs és el 19 de setembre de 2024. El jurat, format per persones amb experiència investigadora en l’àmbit dels estudis de gènere designades per la direcció del CEIG i un/a representant de l’Institut Català de les Dones, comunicarà el veredicte a les persones candidates el desembre de 2024.

Aquest premi representa una oportunitat única per reconèixer i premiar el talent dels estudiants en l’àmbit dels estudis de gènere. Per a més informació i per participar, podeu consultar les bases completes del premi a [enllaç a les bases].

No deixeu passar aquesta oportunitat de destacar en els vostres treballs de final de grau en estudis de gènere i optar al Premi Francesca Bartrina. ¡Endavant amb la vostra participació i la vostra excel·lència acadèmica!