El passat dissabte 9 de febrer, a la Masia Mas Molines, Cruïlles, Girona, va tenir lloc la primera jornada formativa de les membres de Camins, projecte de mentoria entre iguals adreçat i protagonitzat per noies d’origen marroquí, en la que es va tractar el tema de la identitat (individual i social).

La formació va ser impartida per Lo Relacional, equip format per Patricia Fuentes Millán i Desiré Rodrigo García i que es dedica a realitzar formacions per tal de “generar espais de relació entre l’Administració, la ciutadania i professionals de diversos àmbits amb la finalitat de reflexionar, generar coneixement i experiències” sobre diverses temàtiques socials.

A les dinàmiques es va comptar amb l’assistència de 16 membres del grup de referents (estudiants universitàries residents als municipis de Vic, Manlleu i Torelló) del projecte Camins, liderat pel Centre d’Estudis Interdisciplinaris de Gènere de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya.

La jornada va transcórrer entre les 9:30h i les 17:30h i es va iniciar amb una presentació de l’espai, les sessions i les persones assistents. Posteriorment, es van dur a terme diverses dinàmiques sobre la construcció de la identitat (individual i social) i cohesió de grup. Al migdia, es va compartir un dinar col·lectiu i, finalment, es va realitzar un recorregut pels voltants de la masia i reflexionar sobre el projecte Camins.

A través d’aquestes formacions, Camins vol apoderar, formar, informar i capacitar a les referents en interculturalitat, gènere i lideratge. La propera jornada està programada pel proper 13 de març.

Més informació sobre Camins fent clíck aquí.