Segueix obert el període d’inscripció a la IV Edició de la

Diplomatura de Postgrau en Dinamització Local Agroecològica (UAB).

En aquest vídeo resumim amb uns minuts la descripció de l’estructura del postgrau, el format semipresencial del curs i les opinions de l’alumnat. https://www.youtube.com/watch?v=M5q4POdFvnM&feature=youtu.be

La formació està oberta a beques d’institucions, empreses i entitats, ja sigui amb finançament de les pròpies organitzacions o per les bonificacions a la formació contínua per les que cotitzen a la Seguretat Social (més informació, contacteu la coordinació del postgrau)

El proper mes de gener (2018) començarà la quarta edició d’aquesta diplomatura semipresencial de postgrau. Per a aquesta nova edició s’actualitzaran continguts, es reforçarà l’estratègia docent basada en el treball en projectes aplicats a territoris i processos reals i concrets, i es seguirà posant èmfasi en les metodologies participatives per als processos de Dinamització Local Agroecològica (DLAe).

Per capacitar l’alumnat en el disseny i la implementació de nous projectes de DLAe, el postgrau respon a un enfocament transdisciplinar que articula les ciències naturals i socials; i combina els continguts teòrics amb els metodològics, la docència on-line amb sessions presencials, i la visita a iniciatives de DLAe de referència. Les sessions presencials es concentraran en tres caps de setmana (12-14 de gener, 16-18 de març i 25-27 de maig)

Aquesta formació està orientada a persones que treballen en els àmbits agroalimentari i del desenvolupament local des d’administracions públiques, organitzacions de la societat civil o empreses, així com a estudiants i investigadors/es. El curs és d’àmbit estatal i en conseqüència l’idioma vehicular de la formació serà el castellà.

El curs es desenvoluparà entre gener i juny de 2018, i està organitzat per l’Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP) i l’Institut de Ciència i Tecnologia Ambiental (ICTA) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Més informació: http://dlae.cat

Important: un cop realitzada la inscripció, heu d’escriure un correu-e a postgrado.dlae.uab@gmail.com amb el resguard d’haver realitzat la inscripció, el vostre CV i una carta de motivació.

Data límit matriculació: 15 de desembre