El període d’inscripció comença el proper 10 de juliol

T’interessa conèixer la proposta de l’agroecologia i les seves aplicacions en àrees rurals i perirubanes?

Vols adquirir coneixement crític sobre les polítiques públiques i els reptes de futur del sistema agroalimentari?

Estàs gestionant un projecte de Dinamització Local Agroecològica, però et falten eines per impulsar-lo?

Vols conèixer iniciatives referents de Dinamització Local Agroecològica?

Vídeo del postgrau: https://youtu.be/M5q4POdFvnM

Després de l’elevada valoració realitzada per l’alumnat de les edicions anteriors, el pròxim gener (2019) començarà la quarta edició d’aquesta diplomatura semipresencial de postgrau. Per a aquesta nova edició s’actualitzaran continguts, es reforçarà l’estratègia docent basada en el treball en projectes aplicats a territoris i processos reals i concrets; i se seguirà posant èmfasi en les metodologies participatives per als processos de Dinamització Local Agroecològica (DLAe).

Per capacitar l’alumnat en el disseny i la implementació de nous projectes de DLAe, el postgrau respon a un enfocament transdisciplinar que articula les ciències socials i naturals; combina els continguts teòrics amb els metodològics, la docència on-line amb sessions presencials, i la visita a iniciatives de DLAe de referència. Les sessions presencials es concentraran en tres caps de setmana; el primer tindrà lloc a l’inici del curs, el segon a mitjans i el tercer al final.

Aquesta formació està orientada a persones que treballen en els àmbits agroalimentari i del desenvolupament local des d’administracions públiques, organitzacions de la societat civil o empreses, així com a estudiants i investigadors. L’idioma vehicular de la formació és el castellà.

El curs es desenvoluparà entre gener i juny de 2019, i està organitzat per l’Institut de Govern i Polítiques Públiques (IGOP) i l’Institut de Ciència i Tecnologia Ambiental (ICTA) de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Més informació:
http://dlae.cat/alumnat/inscripcions/ (català)

Escriure a postgrado.dlae.uab@gmail.com amb el resguard d’haver realitzat la inscripció, el CV i la carta de motivació.

Inscripció: del 10 de juliol al 10 de desembre
Matriculació: del 10 d’octubre al 15 de desembre.