Celebrat el taller “Com pot ajudar la gestió de les dades de recerca a posar en pràctica la ciència oberta?”

with No hi ha comentaris

La Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), des de la Biblioteca i l’Oficina Tècnica de Recerca i Transferència de Coneixement (OTRI), han organitzat el 14 de desembre de 2023 el taller “Com pot ajudar la gestió de les dades de recerca a posar en pràctica la ciència oberta?“. Aquest taller va anar destinat a personal investigador, als membres dels grups de Recerca i a personal de doctorat de la universitat.

Mireia Alcalá, tècnica líder de Curació de Dades al CSUC, va realitzar una introducció a la ciència oberta i a la gestió de dades de recerca. També va abordar la importància del Pla de Gestió de Dades (PGD), detallant quan i com cal elaborar-lo i, finalment, va explicar com utilitzar de forma eficient l’eiNa DMP per dur a terme aquest procés de manera fàcil i accessible.

Font: CSUC, 15/01/2024