El CSUC participa en una taula rodona de la jornada REBIUN-ANECA

with No hi ha comentaris

La Red de Bibliotecas Universitarias Españolas (REBIUN) i la Agencia Nacional de Evaluación de la Calidad y Acreditación (ANECA) han organitzat el 14 de novembre una jornada mixta dedicada a l’avaluació de la recerca a les biblioteques universitàries i científiques espanyoles. La jornada va tenir lloc a la Escuela Técnica Superior de Ingeniería y Diseño Industrial de la Universidad Politécnica de Madrid (UPM).

La primera part de la jornada estava dedicada a la “Reforma de la evaluación de la investigación en ANECA: revisión de la convocatoria de sexenios y nuevo RD de acreditación estatal” i va comptar amb la participació de Pilar Paneque, directora d’ANECA, i Susana Quicios, directora de la División de Evaluación del Profesorado, ANECA.

La segona part de la jornada es va centrar en els serveis de suport a la recerca a les biblioteques espanyoles i els serveis de gestió de dades de recerca. Per part del CSUC, Mireia Alcalá, tècnica líder en Curació de Dades, ha participat a la taula rodona “La gestión de datos de investigación en las bibliotecas universitarias españolas“, juntament amb Rosa Gallego, representant el Consorcio Madroño, i Isabel Bernal, del CSIC.

La jornada ha estat una oportunitat valuosa per a la comunitat acadèmica i bibliotecària, que els ha permès discutir i intercanviar idees sobre les transformacions en l’avaluació de la recerca i els serveis bibliotecaris en el context actual.

Font: CSUC, 20/11/2023