El repositori TDX arriba a les 39.000 tesis!

with No hi ha comentaris

El repositori de Tesis Doctorals en Xarxa (TDX) ha arribat al març a les 39.000 tesis dipositades. Ho ha fet amb la introducció per part de la Universitat Internacional de Catalunya (UIC) del treball doctoral “Detección del riesgo y prevención del linfedema secundario al cáncer de mama: Diseño de un abordaje multidisciplinar“, de l’autora Patricia Martínez-Jaimez, del Programa de Doctorat en Ciències de la Salut d’aquesta universitat.

La tesi presenta un doble objectiu. D’una banda, ensenyar i avaluar la validesa i fiabilitat d’un model predictiu per a la detecció del risc a presentar limfedema secundari al càncer de mama en població europea. I d’altra banda, consensuar una intervenció per a la prevenció del limfedema secundari al càncer de mama amb un enfocament multidisciplinari que inclogui tots els professionals involucrats en el tractament del càncer de mama.

Amb aquesta tesi, la UIC ja en té més de 450 de dipositades a TDX, contribuint a l’accés al coneixement en obert per a tothom.

Font: CSUC, 27/03/2023