OpenCitations es consolida com una alternativa no comercial als índexs de citacions tradicionals

with No hi ha comentaris

OpenCitations és una organització independent per proveir dades i infraestructures a la ciència oberta. En concret, està dedicada a la publicació oberta de dades bibliogràfiques i citacions mitjançant les tecnologies del web semàntic de dades enllaçades (en anglès, linked data). També es dedica a la promoció de les citacions obertes, en particular com a membre fundador de la Initiative for Open Citations (I4OC). Impulsada per la University of Oxford i la Università di Bologna, aquesta organització i la infraestructura de dades és gestionada pel Research Centre for Open Scholarly Metadata de la universitat italiana.