with No hi ha comentaris

2019, maig. Intercanvi en el marc d’Erasmus del professor Jordi Garcia a la Universidade de Lisboa. Les activitats que dugué a terme foren: participació al seminari realitzat en el marc de l’assignatura Escrita Cientifica sobre la idea de la universitat, metodologies de recerca, l’anàlisi de discurs. Organitzat per part del prof. Jorge Ramos do Ó; participació en el doctorat en “Artes Performativa em Imagem e Movimento” en el marc del seminari sobre el llibre “Nietzche” de Deleuze, organitzat per part del prof. Jorge Ramos do Ó i participació en el màster en “Educação e Formação – Desenvolvimento Social” amb un seminari sobre la pedagogies del caminar en el marc de l’assignatura Educação artística e Desenvolvimento Cultural & Educação, Cultura e Serviços Educativos, organitzat per part del prof. Ana Paula Caetano.