URespon és el portal de gestió de sol·liciutds i incidències de les diferents àrees i serveis de la UVic-UCC.

Cal distingir entre sol·licituds i incidències:

Incidències: cal obrir incidència quan hi hagi algun tipus d’error o funcionament inesperat de qualsevol de les aplicacions o serveis que utilitzes.

Sol·licituds: quan necessites un nou servei o funcionalitat

Com funciona el portal

Obrir una incidència

Com donar d’alta o obrir una incidència

Obrir una sol·licitud

A URespon trobaràs una sèrie de formularis per tramitar sol·licituds concretes. Si el que necessites no s’adequa a cap formulari, utilitza el de “Sol·licitud general“.

Consultar l’estat dels meus tiquets

 

Estats dels tiquets

  • Nou: quan es crea una incidència i no s’assigna a cap tècnic
  • En curs (Assignat): quan la sol·licitud o incidència ja està assignada a un grup de tècnics
  • En curs (planificat): quan la sol·licitud o incidència ja està assignada a un grup de tècnics però no es resoldrà al moment sinó que es planificarà la seva resolució
  • En espera: quan la resolució de la sol·licitud o incidència requereix informació extra. s’ha demanat i s’està a l’espera de rebre-la
  • Resolta: el grup de tècnics dóna per resolta la incidència. En aquest moment pots acceptar la resolució o rebutjar-la. Si la rebutges, cal que indiquis els motius i es tornarà a obrir.
  • Tancat: quan la incidència es dóna per tancada tant pel tècnic com per l’usuari. Si l’usuari no la tanca, el sistema la tanca automàticament al cap de 7 dies
  • Sense resoldre: mostra totes les incidències i peticions que estan en qualsevol estat que no sigui ni resolt ni tancat (filtre per defecte)
  • Sense tancar: mostra totes les incidències i peticions que estan en qualsevol estat que no sigui tancat

Fer un seguiment o adjuntar documentació a un tiquet

En determinats moments els tècnics poden demanar informació extra per resoldre el teu tiquet. En aquest cas s’utilitzen els “Seguiments”.

Per respondre, també has d’utilitzar els “Seguiments”. També tens opció d’adjuntar documents extres utilitzant l’opció “Document”.

Acceptar la solució del tiquet

Un cop resolt el teu tiquet pots “acceptar” la solució o rebutjar-la.
Si acceptes la solució, la incidència o resolució es donarà per tancada.
Si la rebutges, cal que especifiquis els motius i el tiquet tornarà a estar en estat “En curs (Assignat)” i tornarà a començar el procés de resolució.