Publicat per 13 de maig de 2016

Els dies 6 i 7 de maig va tenir lloc el Seminari Internacional: Democràcia, participació i educació inclusiva als centres educatius. Cap on avancem?, a la Universitat de Vic. Aquest, s’emmarca en el projecte Demoskole. Durant un dia i mig, docents d’educació primària i secundària, junt amb investigadors i investigadores de la Universitat de Vic i la Universitat de Girona van compartir espais per discutir sobre com hauria de ser l’escola democràtica del segle XXI. Es va comptar amb la presència de ponents de rang internacional, com Michael Fielding i Kyriaky Messiou, així com ponències de cada un dels centres convidats a participar a les taules rodones. Com a tancament del Seminari es van presentar les principals conclusions del projecte.

A banda del Seminari, també va tenir lloc durant el matí de divendres el Workshop: Students’s participation towrads democratic schools, el qual va comptar amb la presència d’alumnes de l’Institut de Gurb així com d’investigadors que van presentar les seves recerques, com ara, Núria Simó i Anna Babicka-Wirkus.

Adjuntem el programa del Seminari Internacional en català per si és del vostre interès.

També podeu visitar la galeria de fotos d’ambdós esdeveniments organitzats en el marc del projecte Demoskole.

Seminari Internacional

Etiquetes

Comentaris tancats a El Seminari Internacional: democràcia, participació i educació inclusiva als centres educatius. Cap on avancem? com a tancament del projecte Demoskole Deixa un comentari