with No hi ha comentaris

Localització
Sala Mercè Torrents, Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya

Categories

El dimarts 8 de maig, de 12:00 a 13:30, a la Sala Mercè Torrents, es farà la conferència “Smart Classroom: integració de la dimensió ambiental, pedagògica i digital en els espais d’aprenentatge a l’escola” a càrrec de Guillermo Bautista, professor i investigador de la Facultat de Psicologia i Ciències de l’Educació de la Universitat Oberta de Catalunya. Director del màster en Formació del Professorat d’Educació Secundària i Batxillerat. Investigador principal del projecte de recerca Smart Classroom,  Irene Domènech PahinoJordi Montalvo Casals coordinadora TAC i tutor de l’Escola Miquel Martí i Pol (Viladecans).

Aquesta conferècia la presentarà Marta Marimon Martí, professora i investigadora de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes de la UVic-UCC. Investigadora del projecte de recerca Smart Classroom.

També podeu consultar tot el programa.

pgm defintiu eweek