Apoderar-se dels mòbils a l’aula

with No hi ha comentaris
Loading Map....

Data/Hora
Date(s) - 27/04/2017

Localització
Aula 108, de l'edifici FUB d'UManresa

Categories

El dijous 27 d’abril, de 18:00 a 19:00h, a l’Aula 108,  de l’edifici FUB d’UManresa, es farà la conferència “Apoderar-se dels mòbils a l’aula” a càrrec de Mariona Grané, investigadora en Tecnologies de la Informació i la Comunicació en Educació de la UB.

La conferència la presentarà Carlota Riera, degana de la Facultat de Ciències de la Salut del Campus Manresa de la UVic-UCC

Ponent

Dra. Mariona Grané, Llicenciada en Filosofia i Ciències de l’Educació, i Doctora per la Universitat de Barcelona. Membre del Grup de Recerca Consolidat, Laboratori de Mitjans Interactius (LMI) des de 1994. La seva línia de recerca principal es centra en les Tecnologies de la Informació i la Comunicació en Educació.

Abstract

L’accés a les tecnologies ha canviat radicalment.  Amb l’arribada dels mòbils, ja no ens connectem, ara estem sempre connectats. Per als infants i els joves els dispositius mòbils són naturals, s’han apropiat d’ells com mai abans cap generació havia fet amb cap tecnologia. Si el professorat tenim una actitud oberta, educativa i responsable amb les tecnologies en podem treure molt de profit a l’aula, Des d’una intencionalitat creativa i orientada a la construcció de coneixement, podem ajudar els nostres alumnes a gaudir, comunicar-se i aprendre.

També podeu consultar tot el programa.

pgm defintiu eweek